Kontakt ze mną

Osoby zainteresowane moimi wyrobami lub innymi zleceniami mogą się ze mną kontaktować przez Internet: jaxos222@gmail.com

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Czerwony pled-szal

Pled ten zrobiłam na drutach z podwójnej bawełny tasiemkowej koloru koralowego. Robiony jest najprostszym ściegiem francuskim (same oczka prawe po obu stronach). Po obu krótszych stronach zrobione są frędzle. Wymiary szala są: 80 cm x 110 cm (bez frędzli). Wyrób jest do sprzedaży, bo nie mam już gdzie tych pledów trzymać.
Szal o wymiarach 80 x 110 cm. Cena - 140 złotych
Kontakt: jaxos222@gmail.com

1 komentarz:

  1. Cały szal wygląda bardzo ładnie i muszę powiedzieć, że kolor również pasuje. Myślałam, żeby zrobić coś podobnego z włóczki https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Cotton-Light/38 ale ja chcę zmieszać kilka kolorów. Zobaczę czy mi to się uda.

    OdpowiedzUsuń