Kontakt ze mną

Osoby zainteresowane moimi wyrobami lub innymi zleceniami mogą się ze mną kontaktować przez Internet: jaxos222@gmail.com

czwartek, 26 kwietnia 2012

Sweter z alpaki z futerkiem

Do wcześniej zrobionego swetra ze 100 proc. alpaki doszyłam sztuczne futerko. Może zastąpić kurteczkę na wiosnę lub jesienią. Jednak trzeba bardzo uważać i przy noszeniu, i przy praniu. Nawet torba na ramieniu powoduje drobne filcowanie alpaki, bo jest to przecież prawdziwa wełna. Prać też trzeba bardzo ostrożnie: ręcznie w 30 stopniach, najlepiej w szamponie, wygniatać, nie trzeć. Nie suszyć w suszarce, a ja zrobiłam ten błąd i chociaż włączyłam na 20 minut, to i tak zaczęło mi się lekko filcować na jednym rękawie na dole. Zdołałam co prawda uratować sweter, ale troszeczkę nadal widać (dla wtajemniczonych).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz