Kontakt ze mną

Osoby zainteresowane moimi wyrobami lub innymi zleceniami mogą się ze mną kontaktować przez Internet: jaxos222@gmail.com

niedziela, 12 czerwca 2011

Firaneczki na drutach

Zrobiłam próbki dwóch różnych firaneczek (coś w stylu zazdrostek), ponieważ opracowuję wzory do przygotowywanych przeze mnie książek z robotami na drutach. Jedna będzie z ubrankami dla kobiet. druga - to dekoracje domowe. Na razie pokazuję pomysły na firanki. Można zamiast zazdrostek zrobić większe firanki. Pierwsze zrobiłam z czystej bawełny i są one bardziej miękkie. Drugie - z polskiej mieszanki lnu z wiskozą - bardziej "sztywne", ale i jedne, i drugie są b. fajne i urokliwe. Nie mogłam obfotografować na oknie, ponieważ nie zrobiłam jeszcze wykończenia i nie podszyłam listwy do powieszenia.
Oczywiście można zrobić jeszcze jakieś ozdobne wykończenia na dole na drutach czy szydełkiem, chociażby zwykłe frędzelki, żeby się zbytnio nie napracować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz